do you know, do you know?

It´s a secret...

Visste ni att jag tycker om att rida? - Okej, jag har gjort det en gång, och då satt jag stel som en pinne eller kanske ännu värre. Kan man kalla att man rider om man blir styrd? - Jag blev i alla fall styrd. Jag trodde verkligen Gipsy skulle kasta av mig eller göra något som man inte får göra. Är det bara jag som känner så? Och när Maria sa att Gipsy hade kastat av folk så ville jag inte åka mer. haha, jag var riktig fegis!

Kolla så fin häst Maria har. Hon är så fin!
Känsliga läsare varnas. hah, det ser verkligen inte stadigt ut!

Kommentarer
Postat av: lina

fin hest

2009-09-15 @ 20:20:08
Postat av: Moa

Hur gammal är du? o:

2009-09-15 @ 20:47:03
URL: http://hallonjuce.blogg.se/
Postat av: maria

är inte det där surfs häst?:)

henne har då jag flygit av ett antal ggr:]

2009-10-01 @ 17:00:09
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0