Ny blogg, nya möjligheter

Ny blogg, nya möjligheter!
Nu finns inte den där lilla tjejen mirandhha längre, nu har jag en ny blogg. Och jag tycker jag fick ett ganska bra namn, till slut;) Jag har verkligen försökt hittat något enkelt och bra bloggnamn. Om jag fick välja skulle jag valt Miranda, men såklart är så enkla bloggnamn upptagna. Jag tycker det är synd att folk som bara har startat en blogg- för flera år sedan, och inte skrivit ett piss på dom, förutom -Välkommen till min nya blogg... Fortfarande finns kvar. Jag menar det är väl roligt om folk som verkligen brinner för att blogga kan få ett bloggnamn dom vill ha.

Jag har just duschat och håller på att göra mig klar inför kvällen, ska försöka göra en tidig kväll ikväll. Måste verkligen vara pigg och duktig på skolan. Och tyvärr kan det bli så att jag slutar blogga om det blir för svårt i skolan-åtminstånde ta en paus. Jag har lovat mig själv, mamma och pappa att om jag ska ha en blogg,så MÅSTE jag klara av skolan. MÅSTE!!
Min syster gick ut högstadiet med grymt höga betyg, och eftersom vi går på samma skola så blir det tyvärr mer press på mig. Men jag gör min bästa + lite till.
Men nu ska jag sova... gonnnatttt zZzzz


Kommentarer
Postat av: Amanda

Lycka till med bloggen gumman!;*

2009-09-14 @ 22:29:23
URL: http://amandahalsvik.blogg.se/
Postat av: Vickan

Lycka till! Och ja, självklart ska skolan gå först, men skriv när du kan och har tid! Underbar banner upptill på bloggen förresten! Jättefint! :)

2009-09-15 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0