shasha

Sorry för sjukt dålig blogging, vet inte om jag ska ha kvar bloggen... haha( jag är ju som jag är )
Nä,jag orkar inte blogga, tar massa tid+ så ska jag försöka sattsa mer på skolan. Än så länge har det gått bra, jag är sååå duktig;)
Det bara svämmar in nya kläder och sånt, men jag har ingen lust att ta kort på mina kläder, dom får ni se på riktigt ist, ni får se ett par skor iaf,  Skopunkten 400kr, jag är förälskad! MUMSSSSS!

Mamma köpte en tröja för några år sedan, men jag tyckte den var så sjukt ful då. Men nu så klädde jag på mig den och den var verkligen hur snygg som helst och + så är den lite lila i sig, !MODE!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ta inte bort din blogg :O

skit snygga skor:)

2009-10-03 @ 11:40:16
URL: http://ahalsvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0